luni, 29 noiembrie 2010

25-28 noiembrie 2010 Stagiu FRAA Cluj Napoca

Începând de joi 25 noiembrie 2010 am participat pentru patru zile la stagiul Fundației Române de Aikido Aikikai care l-a avut ca invitat pe FUJII KOICHI SENSEI, NANADAN AIKIDO AIKIKAI, directorul SAPPORO AIKIKAI. Ca de obicei, participanții au venit în număr mare (în jur de 150) și cu toții am practicat atât în ședințe comune cât și în ședințe dedicate avansaților și instructorilor. În afara membrilor FRAA au mai participat și practicanți din alte organizații și/sau țări; ne-am bucurat foarte mult să vedem că împreuna putem practica și urma această cale a AIKIDO. Vreau să reamintesc că toți cei care doresc să participe la stagiile FRAA sunt bineveniți.

Din partea KENSHIN DOJO au participat în afară de mine Gabriela Moldovan, Anton Zaharia, Vlad Stancu, Andrei Grigorescu și Cristian Vlăescu. Le mulțumesc pentru prezență și pentru entuziasmul de care dau dovadă în mod constant. Pentru mine este o onoare să fiu însoțit de persoane atât de dedicate.

Fotografii și imagini filmate vor fi postate în măsura în care le voi primi. Până atunci vă pot spune că FUJII SENSEI ne-a reamintit, atât prin tehnica sa cât și prin atitudine, de FUJITA SENSEI, pe care l-a citat în numeroase ocazii.

Organizarea asigurată de colegii noștri din Cluj (Oana, Bogdan, Flaviu, Soso, Florin) a fost exemplară, la fel ca și în celelalte ocazii anterioare. Dacă am uitat pe cineva, îmi cer scuze :-)

Un eveniment deosebit a fost difuzarea interviului realizat special pentru această ocazie, cu maestrul Dan Puric și care, cred eu, a fost apreciat de mulți dintre participanți. Acesta va fi postat în curând, nu înainte de a mulțumi lui George Stoian și companiei sale CINEMOTION pentru această realizare.

Un alt eveniment important l-a constituit vizita făcută IPS Bartolomeu Anania, arhiepiscopul Vadului, Feleacului și Clujului, Mitropolit al Clujului, Albei, Crișanei și Maramureșului de o delegatie a FRAA din care am făcut și eu parte. Experiența de viață a acestui mare român, seninătatea și înțelepciunea sa au făcut ca această întrevedere să fie una absolut excepțională. Trebuie să-i remarc și pe cei doi tineri secretari ai IPS Părintelui Anania, care ne-au impresionat prin dedicația și loialitatea lor, prin cultură și prin politețe. Le mulțumim și lor pe această cale. Nu în ultimul rând, îi mulțumim maestrului Dan Puric pentru amabila sa introducere la IPS.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu