vineri, 4 martie 2011

Impresii de la Cluj - Cristian Vlaescu, Kenshin dojo

Am fost la stagiu la toate antrenamentele si pot spune c-a fost intens din toate punctele de vedere: programul a fost un pic mai incarcat decat de obicei (peste 7 ore pe zi), antrenamentele au avut grade variate de dificultate, senseii care au tinut antrenamentele au fost diferiti-fiecare dintre ei contribuind cu noi detalii asupra felului in care executam tehnica.

A fost extenuant, dar mi-a placut. Ca un plus de dificultate pentru mine a fost si hakama pentru ca nu eram obisnuit cu ea. Am observat ca tot m-am incurcat la proba de fantezie cand executam jyu-waza.

Sincer, il admir pe sensei Dorin ca a reusit sa adune practicanti din 5 tari la un singur stagiu. In plus, is tare mandru ca i-am vazut pe senseii din Bucuresti predand la un eveniment de asemenea amploare.

Cu amintirea proaspata si vie,


Cristian Vlaescu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu