marți, 8 septembrie 2009

Noul Dojo al A.S. Aikiaki Pitesti

Sâmbătă, după practica de la Tenchi dojo al maestrului Sorin Despa, am plecat împreună către Pitești, la invitația maestrului Rafael Udeanu și a colaboratorului său, Horațiu Pepenel, pentru inaugurarea mult așteptată....
 
Spre surprinderea noastra nu am avut atat de mult de furca pana sa iesim din Bucuresti iar autostrada a fost nu prea aglomerata. Odata ajunsi in oras, ne-am cazat in casa prietenului Horatiu - ii multumim pe aceasta cale si lui si sotiei sale, Madeleine, pentru ospitalitatea deosebita - si apoi am plecat catre noul dojo.

Cand scriu "dojo" exact sensul propriu al cuvantului il am in minte, deoarece este un spatiu dedicat in totalitate practicii Aikido. Eforturile depuse de colegii si prietenii nostri din Pitesti au fost pe deplin rasplatite de rezultatele acesteia : un dojo foarte curat, frumos si dotat cu tatami nou, de buna calitate. Peretii imbracati in lambriuri dau o nota de caldura acestui dojo iar gemurile mari asigura atat multa lumina cat si o buna aerisire.

Practica inaugurala a fost facuta de copii din trei dojo-uri indrumate de maestrul Rafael Udeanu : Pitesti, Bascov si Budeasa. Bucuria si placerea manifestate in practica de acesti copii au fost molipsitoare si pentru cei mari si pentru spectatori, astfel ca dupa cca o ora si douazeci de minute, am incheiat cu zambetul pe buze aceast prim antrenament.

Tehnicile prezentate au fost de baza si cred ca daca acesti copii se vor tine si in viitor de practica, cu acelasi entuziasm, Fundatia Romana de Aikido Aikikai va creste si mai mult si mai bine.

S-au facut si ceva fotografii, insa deocamdata nu le am pentru a le posta. In viitor.

Sincere felicitari lui Rafael, lui Horatiu si tuturor practicantilor din Pitesti, pentru marea lor realizare

Adrian Bunea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu