luni, 30 martie 2009

Prezența în lumea electronică


Cred că era necesar să creez acest blog (asta în lipsa unor cunoștințe de programare prea avansate și a dorinței de a cheltui bani pentru domeniu), pentru a fi prezent în lumea electronică, care tinde, din ce în ce mai mult, să facă parte din viața noastră cotidiană.
Am sa încerc, în limita timpului și a talentului (sau a lipsei acestuia) să vă propun diverse scrieri, articole, traduceri, în speranța că unii le vor găsi interesante. Scopul principal însă este comunicarea de informații referitoare la Aikido, la Fundația Română de Aikido Aikikai și la dojo-ul meu, Kenshin.


Kenshin înseamnă, așa cum încerc eu să îl scriu, devotament. Devotamentul este una dintre calitățile pe care le consider esențiale în devenirea noastră ca ființe umane. Fără devotament nu prea cred că se pot realiza multe în această viață. Denumirea este în japoneză pentru că Aikido, făcând parte din cultura acestui popor, transmite nu numai tehnici și idei, ci și cunostințe de limbă. De aceea și eu am ținut să îmi denumesc dojo-ul utilizând limba japoneză și încercând să subliniez una dintre calitățile necesare pentru un caracter adevărat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu