miercuri, 19 ianuarie 2011

Stagiu FRA: București, 13-15 ianuarie 2011 / FRA seminar, Bucharest, January 13-15, 2011

Sâmbătă dimineață (14.01.2011) am participat la una dintre practicile (KEIKO) stagiului Federației Române de Aikido, condusă de Dan Ionescu SENSEI. Din păcate programul nu mi-a permis să particip și la celelalte două practici (una sâmbătă seara și cealaltă duminică dimineață). A fost o ocazie foarte buna să practic AIKIDO alături de practicanți din FRA, atât din București cât și din alte orașe ale țării, și să reîntâlnesc pe unii dintre cunoscuții și prietenii mei.

Dan Ionescu sensei

Saturday morning (January 14, 2011) I attended one of the FRA seminar's practices (KEIKO), led by Dan Ionescu SENSEI. Unfortunately, my schedule did not allowed me to attend the other two remaining practices (one on Saturday evening and the other on Sunday morning). It was a very good opportunity to practice AIKIDO together with other practitioners from FRA, from both Bucharest and other Romanian cities, and to meet again some of my acquaintances and friends.

Mi-a făcut mare plăcere să fiu pe TATAMI cu toți cei care au participat, iar în măsura în care programul meu mi-o va permite, am să mă mai alătur lor în practică. Bineînțeles că practicanții din cadrul FRA sunt bineveniți și ei la stagiile organizate de FRAA și chiar dacă avem afilieri internaționale diferite, asta nu înseamnă că nu putem fi parteneri de practică și de Cale.

I enjoyed very much to be together with all attendees on the TATAMI, and if my agenda will allow it, I will join them again for more practice. Obviously, the FRA's members are welcome to the FRAA's seminars, having different international affiliations doesn't mean that we cannot be partners, both in practice and on the Way.

Fotografie preluată de pe site-ul FRA / Image taken from FRA's website

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu