miercuri, 14 decembrie 2011

Impresii de la Plovdiv - Gabriela Moldovan

In perioada 09-11 decembrie a.c.am participat la stagiul international de aikido de la Plovdiv,Bulgaria unde am practicat sub indrumarea lui Kobayashi Shihan
Am tinut sa-l revad pe Kobayashi Shihan, pentru ca de fiecare data ma incanta cu maiestria d-lui in aikido,prin miscarile ample,calde ,pline de gratie,si multa energie.
Kobayashi Shihan a lucrat cu fiecare dintre noi,avand rabdarea constanta de a ne impartasi fiecaruia din experienta sa.
Am fost intr-un numar destul de mare pe tatami;sala,din pacate putin cam mica pentru numarul de participanti.;s-au tinut practici pentru incepatori si pentru avansati; au practicat aikidoka din Romania,Bulgaria,Republica Moldova,Anglia,Franta.
   
 Tehnicile practicate au fost urmatoarele:katate dori sokumen irimi nage,irimi nage,kote gaeshi,koku nage,shomenuci sokumen irimi nage,irimi nage,soto kaiten nage,ude kime nage,ushiro ryote dori koku nage,sankyo,koku nage si kata dori sokumen irimi nage,shiho nage si kote gaeshi.Eu am fost foarte multumita pentru ca mi-am fixat foarte bine tehnicile kata dori shiho nage si kote gaeshi.
Am fost foarte bucuroasa sa vad atat de multi participanti (cam 150-200) iubitori de aikido,si sper ca pe viitor sa fiu impreuna si cu alti aikidoka si in special cu colegii mei de la sala,carora le recomnd sa mearga la toate stagiile.
La sayonara party am fost serviti cu un meniu destul de satios,bulgarii fiind niste gazde foarte primitoare.Eu le multumesc in numele tuturor romanilor pentru ospitalitate.
Gabriela Moldovan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu