sâmbătă, 12 noiembrie 2011

Seminar aniversar Ramnicu Valcea

Impreuna cu Serafim Stefan sensei si Sorin Despa Sensei
Pentru a opta oara - deja ? - am fost invitat la seminarul aniversar al Doshin dojo din Ramnicu-Valcea, alaturi de Sorin Despa sensei. Evident ca am onorat invitatia si am predat la trei din cele sase practici dedicate adultilor, avamd placerea de a revedea pe prietenii si colegii nostri de acolo. Au fost practicanti si din alte orase si din alte organizatii, insa de fiecare data imi este clar ca ceea ce ii apropie cu adevarat pe acestia, este practica.
Uke : Danut Vatamanu, Tenchi dojo

Uke : Danut Vatamanu, Tenchi dojo

Fara practica nu cred ca poate exista cu adevarat Aikido, sau cel putin nu in sensul in care il vad eu. Imi revin in minte cuvintele maestrului Fujita care, acum multi ani, intrebat fiind cum este ki-ul ne spunea intotdeauna acelasi raspuns : practicati, practicati, practicati. La acel moment marturisesc ca eram frustrat de acest (acelasi) raspuns insa cu trecerea anilor frustrarea aproape ca a disparut. Uneori raspunsurile nu sunt oferite prin cuvinte ci trebuie sa fie revelate fiecaruia de practica repetata, asidua. Astazi ma gasesc in situatia de a raspunde la fel unora dintre elevii mei si de fiecare data imi revine in minte figura maestrului.

Stefan Serafim sensei isi continua munca dedicata de promovare a Aikido-ului in Valcea si trebuie sa mentionez respectul deosebit pe care il am fata de aceasta perseverenta si capacitate de efort, pentru ca nu este usor ca opt ani sa parcurgi drumul de la Bucuresti la Valcea si retur, pentru a preda Aikido. Eu nu stiu daca as fi putut face asta, o spun cu mare sinceritate si cred ca este corect sa ii acordam tot creditul maestrului Serafim.
Sincere felicitari !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu