duminică, 13 noiembrie 2011

Stagiu al Federatiei Romane de Aikido Modern

Am avut onoarea si placerea de a fi invitat astazi, pentru a tine o lectie de o ora, la stagiul Federatiei Romane de Aikido Modern, organizat la dojo-ul maestrului Mihai Dulapciu. Au predat cate o lectie si alti maestri de Aikido, membri ai acestei organizatii si anume Serban Derlogea sensei, Ioan Grigorescu sensei si Alexandru Poteras sensei.
Uke : Valentin Paun, Kenshin dojo
Impreuna cu Serban Derlogea sensei


A fost o buna oportunitate de a-i revedea pe unii dintre prietenii mei si trebuie sa il mentionez aici, in afara celor mentionati mai sus, pe Marius Ionita sensei ) si de a transmite Aikido-ul scolii Aikikai, asa cum am reusit eu sa il percep pe la maestrii de la care am avut posibilitatea de a studia si in special, de la maestrul Fujita Masatake.

Sunt convins ca si in viitor vom mai avea ocazia de a ne reintalni pentru practica si doresc sa multumesc organizatorilor inca o data pentru aceasta invitatie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu